Как да пестим пари от офис консумативи

Всеки офис има нужда от определени неща, важни за неговата дейност. Без значение дали един бизнес се занимава изцяло с дигитален маркетинг или борави с книжа и осчетоводяване, всяка операция има нужда от офис консумативи.

Лесни начини един бизнес да спести пари от офис консумативи

Офис консуматив, строго погледнато, може да е всичко от тетрадки, химикали, листове хартия за принтиране, мастило и дори кафе. Ако вашата дейност зависи от употребата на такива консумативи, за вас е важно да ги имате налични по-всяко време, но както може да се загатне, те се изхабяват, което изисква непрекъснато закупуване.

Сведете нуждите си до минимум – дигитализация

Един от най-големите проблеми в сегашните бизнеси, е че избягват пълната дигитализация на тяхната операция. Това ги прави зависими от принтери, хартия, мастило, папки и прочее.

В конретни среди, като счетоводните услуги, има нужда от физически носители, но със създаването и популяризирането на ПИК системата на НАП, тази нужда бързо изчезва. Чрез дигитализация, вие можете да спестите нуждата си от писане и употребата на физически форми на записки, което ще намали нуждата ви от химикали, хартия и прочее.

Явен пример за успешно преминаване от физически на дигитален носител е пощенското дело. Имейл почти изцяло прекрати нуждата от употребата на марки, писма, пликове и телеграми – освен сметки и коледни картички, човек едва ли получава нещо друго в своята физическа поща.

Купувайте големи количества

Ако купувате по-големи количества през даден месец, последващите ще видят намаляване разпределение на ресурси в посока точно тези консумативи. Друг начин да се спестят пари е ако купувате по-големи количества, тъй като много често, особено в магазини като Office One, ще получите намаление.

Търговията на едро има своите тънкости, но най-голямото предимство е по-ниската цена на бройка стока. Това може да са брои химикалки, може и да е топове хартия, може да са кутии с мастило и тонер за принтера – всичко това може да бъде закупена на по-ниска цена ако вземете повече.

Следете за намаления

Следеното за намаления е един от основните начини да се спестят пари. Да, това изисква време и внимание, но един бърз поглед в брошурите на добре познатите снабдители ще ви дадат представа за това какви намаления има сега и какво можете да очаквате.

Друг важен момент е да установите връзка с доставчика и да изградите отношения, които предразполагат към намаляване на цената или информиране за налични намаления. Така можете доста лесно да свалите сумата за офис консумативи всеки месец до 10%.

А това са 10%, които можете да инвестирате някъде другаде, като закупуването на нова кафе машина, или подмяна на амортизирано офис оборудване. Във всички случаи пестенето на пари е позитивна стъпка в правилната посока.

Безплатен абонамент за нови промоции. Въведете вашият e-mail тук:

Този сайт използва "бисквитки" (cookies), чрез които събира информация за посетителите, съобразно нашата политика за защита на личните данни.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close