Какво се включва в изработката на онлайн магазин

Във времената, в които живеем ако един бизнес не съществува онлайн, то това означава, че остава невидим за голяма част от таргет аудиторията си. Това е причината броя на онлайн магазините да се увеличава изключително много през последните няколко години.

Ако и на вас ви предстои да създадете онлайн пространство за вашия бизнес, то със сигурност се интересувате какви са етапите по изработката на онлайн магазин. Допитахме се до IdeaMax.eu – професионалисти, за да ни разкажат повече какво се включва в процеса по изработката на онлайн магазин.

1.Създаване на адаптивен дизайн

Изграждането на онлайн магазин започва със създаването на неговия дизайн. При тази стъпка е важно да отбележим, че дизайна на онлайн магазина не само трябва да е естетически красив и добре подреден, но и адаптивен.

Под адаптивен се има в предвид този дизайн, който е съобразен със спецификите на всички възможни устройства, от които ще се използва – лаптоп, таблет, телефон.

2.SEO оптимизация в изработката на онлайн магазин

Това е инструмент, в който собствениците на бизнес трябва да вложат много време и средства. SEO оптимизацията е важен критерий за реализирането на продажби. В случая с онлайн магазините се прави On-page оптимизация, която включва вътрешна оптимизация на кода при създаването на магазина. Това помага за по-доброто индексиране на онлайн магазина.

3.CMS – система за управление на съдържанието

На кратко това е приложен софтуер, който се използва за по-лесното поддържане и редактиране на съдържанието в сайта. Чрез тази система може бързо да обновявате наличността на продуктите, които предлагате като добавяте или махате стоки.

CMS още се използва и за поддържането на блог във вашия онлайн магазин и навременното актуализиране на публикациите в него.

4.Интеграция на куриерски фирми

Изборът на куриерска фирма, която да изпълнява доставките до адресите на вашите клиенти е от ключово значение за потребителското преживяване. Повечето платформи, които изпълняват услугата по изработека на онлайн магазин предлагат съдействие в избора на куриерски партньор.

След това се осъществява интеграцията между онлайн магазина и партньора, за да може втория директно да получава направените поръчки и да ги обработи навреме.

5.Добавяне на разплащателни платформи

Начините на разплащане са стъпка, която не трябва да бъде пренебрегвана при изграждането на онлайн магазин. Наложеният платеж е най-често използваният метод за заплащане на стоки закупени от онлайн магазин, но вие трябва да предложите на клиентите си избор.

В това число се включват разплащателни платформи като PayPal или EasyPay, а също така и онлайн плащане с карта, чрез инсталиране на Борика или друга подобна система.

6.Поддръжка на онлайн магазина

Някои платформи за изграждане на онлайн магазин включват и поддръжката като част от пакета си от услуги. Добавяне на функционалности, обновяване на наличности и техническа поддръжка са само част от нещата, които трябва да се правят периодично след изграждането на онлайн магазина.

Безплатен абонамент за нови промоции. Въведете вашият e-mail тук:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

 

Този сайт използва "бисквитки" (cookies), чрез които събира информация за посетителите, съобразно нашата политика за защита на личните данни.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close