Какво се включва в изработката на онлайн магазин
Във времената, в които живеем ако един бизнес не съществува онлайн, то това означава, че остава невидим за голяма част от таргет аудиторията си. Това е причината броя на онлайн магазините да се увеличава изключително много през последните няколко години.
Ако и на вас ви предстои да създадете онлайн пространство за вашия бизнес, то със сигурност се интересувате какви са етапите по изработката на онлайн магазин. Допитахме се до CloudCart.com – професионална еCommerce платформа, за да ни разкажат повече какво се включва в процеса по изработката на онлайн магазин.
1.Създаване на адаптивен дизайн
Изграждането на онлайн магазин започва със създаването на неговия дизайн. При тази стъпка е важно да отбележим, че дизайна на онлайн магазина не само трябва да е естетически красив и добре подреден, но и адаптивен.
Под адаптивен се има в предвид този дизайн, който е съобразен със спецификите на всички възможни устройства, от които ще се използва – лаптоп, таблет, телефон.
2.SEO оптимизация в изработката на онлайн магазин
Това е инструмент, в който собствениците на бизнес трябва да вложат много време и средства. SEO оптимизацията е важен критерий за реализирането на продажби. В случая с онлайн магазините се прави On-page оптимизация, която включва вътрешна оптимизация на кода при създаването на магазина. Това помага за по-доброто индексиране на онлайн магазина.
3.CMS – система за управление на съдържанието
На кратко това е приложен софтуер, който се използва за по-лесното поддържане и редактиране на съдържанието в сайта. Чрез тази система може бързо да обновявате наличността на продуктите, които предлагате като добавяте или махате стоки.
CMS още се използва и за поддържането на блог във вашия онлайн магазин и навременното актуализиране на публикациите в него.
4.Интеграция на куриерски фирми
Изборът на куриерска фирма, която да изпълнява доставките до адресите на вашите клиенти е от ключово значение за потребителското преживяване. Повечето платформи, които изпълняват услугата по изработека на онлайн магазин предлагат съдействие в избора на куриерски партньор.
След това се осъществява интеграцията между онлайн магазина и партньора, за да може втория директно да получава направените поръчки и да ги обработи навреме.
5.Добавяне на разплащателни платформи
Начините на разплащане са стъпка, която не трябва да бъде пренебрегвана при изграждането на онлайн магазин. Наложеният платеж е най-често използваният метод за заплащане на стоки закупени от онлайн магазин, но вие трябва да предложите на клиентите си избор.
В това число се включват разплащателни платформи като PayPal или EasyPay, а също така и онлайн плащане с карта, чрез инсталиране на Борика или друга подобна система.
6.Поддръжка на онлайн магазина
Някои платформи за изграждане на онлайн магазин включват и поддръжката като част от пакета си от услуги. Добавяне на функционалности, обновяване на наличности и техническа поддръжка са само част от нещата, които трябва да се правят периодично след изграждането на онлайн магазина.